Het aftellen is begonnen ! - Reisverslag uit Bierum, Nederland van Joost en Evelien - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen ! - Reisverslag uit Bierum, Nederland van Joost en Evelien - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen !

Blijf op de hoogte en volg Joost en Evelien

29 December 2015 | Nederland, Bierum

Hoi familie en vrienden,

Het is bijna zover, aanstaande zaterdag vliegen we naar Thailand !
We gaan daar een maand lang backpacken. We beginnen onze reis in Bangkok, vanuit daar gaan we richting het noorden en het zuiden. Vanaf hier proberen we jullie op de hoogte te houden van onze belevenissen.
Onze tassen zijn bijna ingepakt en de laatste spulletjes moeten nog gehaald worden, maar verder zijn we er helemaal klaar voor.
We hebben er erg zin in !

Alvast een fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar !

Lieve groeten,

Joost en Evelien

• 30 December 2015 - 13:07

Suzan:

Hoi Joost en Evelien,
    Wat ontzettend leuk!! Ik wens jullie een hele fijne tijd, met veel mooie momenten en geniet van alles wat je ziet!!! Ik ben benieuwd naar jullie reisverslag!
    groetjes Suzan

• 31 December 2015 - 11:36

Ina:

Lieve Evelien en Joost, een hele mooie reis gewenst veel plezier, doe voorzichtig ,maar bovenal genieten.
    prettige jaarwisseling hier nog groetjes Ina en natuurlijk ook van Joop

• 01 Januari 2016 - 11:22

Klara:

Hoi Evelien en Joost,
    Geniet van jullie reis door Thailand. Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen en ga jullie natuurlijk volgen: een mooie start in het nieuwe jaar,
    Groetjes Klara

• 03 Januari 2016 - 12:08

Hans En Aukelina:

Beste Joost en Evelien,

Heel veel plezier daar! We hopen dat Joost snel opknapt.
    We zijn benieuwd naar jullie belevenissen!

Groet,
    Hans & Aukelina